joi, 31 ianuarie 2008

the walking dead

Urmatorul articol nu are nevoie de niciun comentariu din partea mea.


Vorbind cu o prietena de-a mea, mi-a povestit ca intr-o sambata anume, o fata din liceul ei a murit intr-un tragic accident de masina,la 11 PM. Cine stie ce spirite malefice au facut ca urmatoarea sambata,fix la aceeasi ora,un coleg de clasa de-al recent decedatei a fost calcat de o masina si dus de urgenta la spital. Apoi stand ceva timp in coma,murind duminica seara.

In liceu mare panica si isterie. Profii erau speriati de bombe, directoarea avea vise cum explodeaza liceul,iar catedra de religia a cerut sa vina preoti sa sfinteasca acel liceu "bantuit". Cu acel elev se fac poze cu "nu te vom uita niciodata" si "zboara in ceruri,dar ramai pe pamant". Se depun acatiste in memoria sa,se strang bani de coroane,ce mai toata lumea era devastata.

Marti dupa amiaza insa, mortul isi face aparitia la ore ! Directoarea era cat pe aci sa crape de infarct. Mortul radea ... si apoi au inceput si colegii sai "ce gluma reusita !". I s-au dat 5 zile de munca in folosul liceului.

Scopul acestei telenovele ? "Am vrut sa intru in istoria liceului."

3 comentarii:

Nicole spunea...

inteligenta generatiei '90.

suntem fericiti? eu sunt chiar profund dezamagita.

miruna. spunea...

ce idiot.

Matei spunea...

salut. fff tare blogul. as vrea un id de mess cva, sa mai vbim noroc