luni, 14 ianuarie 2008

Dulce imperfectiune

(inspirat de un articol,tot despre imperfectiune,de Veve)

O da,imperfectiunea. O mare tragedie ar zice unii. Computer addicts ar zice "it should be banned !". Video game addicts ar zice "OMFG U H4XX0rZZ n00b !!!!!!!!!!11111". Insa mie-mi PLACE. Da ... mie-mi place o mancare putin iute,putin sarata. O fata cu sani mici,o tzigara tare, o piesa muzicala simpla si neprelucrata. Insasi acea imperfectiune ne defineste pe noi ca oameni. De ea radem,pe ea o iubim. Adeseori intrebam "ce-ai vazut la ea frate?". Interesant ar fi de primit un raspuns ca "ce vede oricine in oricine ?". Exact acea imperfectiune ne atrage si ne face sa cadem pe spate. Nu,perfectiunea ne face sa ni se scoale necontrolat.Dar atat.

Perfectiunea e un scop de atins,insa nimeni nu-l va atinge. Nici macar the J-man (pt. oamenii necunoscatori ... Iisus). Poate fiindca nu a existat niciodata,dar si fiindca are numeroase imperfectiuni. Cum ar fi ca a daramat tarabele negustorilor din fata templului,sau fiindca a lasat pe Iuda sa-l tradeze,sau fiindca avea plete. Sau poate chiar era negru ! Sa fim seriosi,nu exista perfectiunea intr-o fiinta umana si nici nu va exista vreodata,asa ca trebuie sa invatam sa apreciem acea persoana intru totul. Cu parti bune si parti rele. Eu unul nu am reusit sa invat,din simplul motiv ca unii oameni sunt chiar javre si nu ma apreciaza pe mine. Acum,dragoste cu sila nu se face asa ca sa se duca inapoi de unde au venit. Exact,in mamele lor. Si daca stau sa ma gandesc,majoritatea.daca nu toti oamenii fac misto de imperfectiunea altora. "haha ce par are asta in cap,zici ca-i mop !" E greu de crezut ca oamenii astia sunt rezultatul a milioane de ani de evolutie. Ma rog,tot nu cred in Darwinism,si drept argument zic "daca ar fi functionat,nu crezi ca astia ar fi trebuit sa aiba mai multe minte ?". Eu raman neutru in fata avortonilor naturii si ma resemnez in ideea ca un par ciudat si un cos pe moaca ar trebui sa fie ultimele din grijile mele.

2 comentarii:

Nicole spunea...

ma bucur ca cugetarile (pff..cacofonie) mele despre imperfectiune ii inspira si pe altii :D

foarte tare articolul

nu cred ca te superi ca te-am adaugat la links

denisa r spunea...

mmmm...dulce imperfectiune