joi, 3 ianuarie 2008

Guilty of being white

Da,stiu ca titlul acestui articol este ca titlul unei piese Minor Threat.Sau a uneia de Slayer daca esti incult si nu stii ca ala e cover,si unul prost de altfel,caci a transformat o piesa anti-rasista intr-una ... rasista,ultimul vers din piesa fiind modificat in "guilty of being right". Dar asta nu spune nimic acum,ci spune despre noul mod de viatza al oamenilor.

Nu aprob rasismul de orice fel. Urasc intoleranta fara sens. De asemenea urasc discriminarea pozitiva. Nu ma deranjeaza ca oamenii de culoare nu mai sunt sclavi,ma deranjeaza ca ei acum conduc lumea artistica. Si ma refer la muzica pop,nu la bluesurile vechi,caci acei muzicieni chiar erau sclavi. Cine mama lu' Stefan Cel Mare e fifti sent asta ? E doar un cacat cu ochi muschi si aur ce cantareste mai mult decat el insusi. Sa fim seriosi,este manelistul ideal al vestului,canta doar despre ce gangster e el,cum a fost la parnaie (ASTA E LAUDABIL MAI NOU ???),cum ca are o gramada de femei (ieftine de altfel),ca cine stie ce dracu mai are sau e el. Dupa parerea mea tipu' asta chiar atat valoreaza. 50 de centi. Cat inseamna in lei ? 1 leu jumate. Haha nici macar 2 lei nu valoreaza. Mult prea tare. Cu toate astea fraierii il suporta,ii cumpara albumele,se duc sa-l vada in concert cum nici macar nu stie unde canta,nu stie pe ce lume traieste,doar incaseaza bani.

Ia coaie' sa-mi trag si eu un nume d-asta shukar,ma duc si eu in state ma bag la solar cat sa adorm acolo, scot album si apoi ma intorc cu bani. Sau,pisici,daca esti tipa esti mai cu succes. Uite Rihanna aia ... da ma aia cu curu cat bordu' la Beoing. Cu piesa aia cacacioasa "Shut up and drive" ... stai ma parca era o piesa la Deftones,Be Quiet and Drive ! A nu ma stai,orice copiere e coincidentala. Ca pana la urma cine asculta Deftones ? Mai bine il ascultam pe Akon care vrea sa ne futa pe toti.

3 comentarii:

denisa r spunea...

"Despre mine

Radu.
Nu vreau sa tac,nu ma vreau o victima si nici pe voi.Injur si ma comport brutal precum lumea ce m-a creat. Sunt profesorul exigent,sunt victima sistemului,sunt poetul muritor de foame si salbaticul adolescent.Vreau sa trezesc macar o persoana.De fapt vreau o Romanie libera si prospera. Cer prea mult ? Posibil. "


avem pretentii.

Radu. spunea...

ok scuza-ma ca nu-mi place mediocritatea.Plus ca tot ce-i acolo e ... oarecum abstract,cosmetizat. Cum ziceau Dead Kennedys mi se pare ... Give me convenience or give me death. Cale de mijloc nu vad nici eu.

denisa r spunea...

nu te criticam :P.
am facut doar o afirmatie...stii bine ca si eu am pretentii.
:)