joi, 17 ianuarie 2008

mai lasa-l dracu' de teribilism

ce e teribilismul ? fenomenul are loc cand un om fara incredere in el si fara demnitate se preface a fi "teribil" adica ceva mult presus a ce este. Oamenii care practica teribilismul de obicei sunt gasiti pe hi5/myspace/yahoo (zis si mes),dar si in viata de zi cu zi. Scopul ? Eu unul nu-l inteleg,dar din ce am mai discutat cu altii,cei in culpa cauta ... sex,bineinteles. Din statusurile "prietenilor" mei :
-> pe afara ma plimb cu masina noua :>
-> dOuA PuNcTe iCs [cutarescu) :X:X:X te yubex buh
-> mi-am luat chitara noua [chitarescu] :X (si poza la avatar)
-> sunt un adevarat !
-> death to posers.
-> ce marfa i-am injurat pe aia de pe dc++ :))
-> [diverse piese d-astea cul gen drum n bass si minimal]
Acelasi lucru poate fi si in cazul avatarelor,cum ar fi cele cu muschi,tzatze,cur,pizda,coiu' lasat (nu cel bun),noua masina,noua gagica,noul iaht,noua pereche de chilotzi comestibili,noul copil facut la adolescentza.
ETC,lista se poate intinde la infinit.
Insa nu inteleg, de ce sa recurgi la asemenea chestii josnice si de un prost gust extrem pentru a face rost de niste popularitate ? Unde a disparut increderea in sine,sociabilitatea si simtul umorului ? eu ca muzician am dat peste oameni care aveau instrumente doar pt a face rost de pasarica.Ba macar Gene Simmons stia sa cante pe bass ! D-aia pe el il respect si pe voi nu,papagalilor. Cunosc si trupe numai de teribilisti. Da,de la noi din bucuresti. Va dau si linku' ... www.myspace.com/desolationdecayband . baietii sunt smecheri si canta "old school thrash/death metal" ... cum poti canta ceva "old-school" in 2008,ma depaseste ... ma rog.In al doilea rand,ce cacatu' meu sinistru inseamna "desolation decay" ? inseamna 2 cuvinte aruncate aiurea,exact ca in dadaism.Doar ca aceste cuvinte au scopul de a fi "badass" si "metal". mai scutiti-ma bai scule mici. "Noi cantam death metal tehnic !" ... pacat ca au scos baietii piesele lor de pe myspace sa vedeti ce tehnic e sa rupi o singura nota de cateva zeci de ori rapid si sa-l numesti solo. Mai tehnica ar fi o CLISMA ! Sa-i studiem acum pe baieti (sigur sunt baieti ?)

Band Current Line-up :
"Angel of Disease " Alex - Electric/Acoustic Guitar,
"Death" Andrei - Electric Bass Guitar,
"Kreator" Rares - Electric Guitar,
"Swarog" Matei - Drums & Percussions (ultimul "s" e in plus)
priviti cu cata ORIGINALITATE si-au ales numele de scena. Incredibil. Vreau sa fiu groupie la gay-ii astia. Ba nu.

Influences : Morbid Angel,Classical music(wagner,gounod,mozart especially),Death, Necrophagist, Dark Angel, Atheist,Cryptopsy, Spawn Of Possession,Deicide etc. Lyrical Themes : Death, Politics, Religion , the Occult( Lovecraftian Mythos), Philosophy, War, Ancient mythologies (Sumerian, Roman etc)

De cand mama ma-sii se imbina muzica clasica cu riffuri cretinesti de death/grind/thrash si versuri d-alea ? Hai la alte trupe (nu brutale precum influentele lor) cum ar fi Cacophony sau Children of Boredom (cum imi place sa le zic) merge,dar eu am impresia ca au ascultat PREA MULT Necrophagist (inca o trupa supraapreciata, mai da-l dracu pe Suicmez ala si cu periutza lui din cap ) si de fapt,cat de idiot sa fii sa combini versuri filosofice cu teme deja fumate ca razboiul,politica si moarte ? Am priceput ca vreti sa pareti "adevarati" da alegeti ceva nou,precum procesul de descompunere ale propriilor voastre creiere sub actiunea repetata a lipsei de sex.

In concluzie,a fi teribilist va atrage dupa sine,ma scuzati pt termenul misogin,pizda ieftina,hohote de ras din partea celor cu peste 10 clase,si foarte mult nimic altceva.Ce ati rezolvat ? Ati rezolvat florareasa de la colt. Da,exact,aia grasa.

6 comentarii:

Nicole spunea...

"Am priceput ca vreti sa pareti "adevarati" da alegeti ceva nou,precum procesul de descompunere ale propriilor voastre creiere sub actiunea repetata a lipsei de sex."

am ras cu lacrimi:)) foarte adevarat

Swarog spunea...

prietene, daca te crezi asa de coios, de ce scrii frustrarile pe un blog de rahat, si nu ne contactezi sa te plangi face to face? Si daca mai ai si alte probleme fii atent aici: percussion e ceea ce se cheama countable noun cunoscator avansat de engleza ce esti. Astept cu interes o invitatie din partea ta sa iti discuti problema direct cu mine, daca esti asa de mare si tare. personal cred ca esti un ratat fara viata si cu anumite frustrari sexuale. ramane de vazut. Salutari

Izzy spunea...

1)Pe tine te cheama Mihai si nu Radu.Te ascunzi in spatele unui nume fals din cauza faptului ca esti un las si nu ai tupeu sa spui chestiile astea in fata baietilor de la Desolation Decay sau altcuiva.De unde mi-am dat seama ca esti Mihai ? Din tot ce ai scris.Vad ca tzi-ai facut blog ca sa atragi virgine de 16 ani care "sa rada cu lacrimi".
2)De ce esti invidios pe Desolation Decay ? Hai sa vedem.Ei ei au o trupa unita,sunt foarte seriosi,FAC MUZICA si sunt originali.Tu pe de alta parte ai o trupa care am inteles ca e mediocra,nici macar melodii n-aveti,sunteti in perioada de covere si n-aveti idei.Acuma o sa fac o comparatie intre kitaristi lead,adik intre tine si "Angel of Disease" Alex.Pai omul face solouri complicate ce implica foarte mult shredding,in timp ce tu te futi in cur juma de ora cu bratu de vibrato si zici ca ai facut un shred nesimtit.Nu uita domnule fan Dave Mustaine ce iti zicea idolul in legatura cu bratu de vibrato.
3)Poate te intrebi d c le iau apararea.Poate pentru ca nu merita defaimarea demagogica si reclama proasta care le-o face un ipocrit ratat ca tine din pura invidie si neputinta de a fi la fel de tehnic ca ei.
4)Am fost la mai multe repetitii Desolation Decay si intotdeauna am vazut seriozitate si stabilitate,nu mai spun de solourile nemaipomenit de complicate ale lui Alex improvizate pe moment.Tu ai fost in trupa cu mine si ai fost un membru asa de serios si stabil si virtuos incat atuncea cand am dat de greu imediat ai fugit,iar cand ai vazut ca incepe sa ne mearga treaba ai vrut sa te intorci.
5) Cand o sa ai trupa ta care sa sune mai periculos ca trupa lor atunci sa vorbesti dar pana atuncea TACI SI SUGE !Apropo nu am uitat ca m-ai injurat si mananca palma de atuncea asa ca toate cele rele.

Michelle spunea...

-> pe afara ma plimb cu masina noua :>
-> dOuA PuNcTe iCs [cutarescu) :X:X:X te yubex buh
-> mi-am luat chitara noua [chitarescu] :X (si poza la avatar)
-> sunt un adevarat !
-> death to posers.
-> ce marfa i-am injurat pe aia de pe dc++ :))
-> [diverse piese d-astea cul gen drum n bass si minimal]



astea nu's teribilisme si nici avatarele "prietenilor tai"
astea sunt chestii gen pustimea a luat-o razna ...

Ps : Scrii numai prostii...nu prea excelzi cu nimic...
Si daca vrei sa impresionezi pe cineva intradevar spune-le totul pe fatza ;)
si ceea ce ai scris u nu ti se intampla cumva tie din cauza lipsei de sex?
ai 17 ani...impresionezi virgine de 16.Vorbesti aiurea.Suferi de tine.In rest nimic...Nimic din ceea ce ne-ar putea interesa nuh ?
Inca o intrbare...cat futzi u la 17 ani ai tai ca sa ajungi la concluzia ca ti se descompune creieru din lipsa de sex?

CnuB spunea...

Am citit vreo 3 chestii pe care le-ai scris. Esti fix ce incerci tu sa denunti in "strigatele" tale "rebele", doar ca cu pretentii. Iar asta are un nume. Iar numele tau este de semidoct de cacat arogant. Habar n-am ce cacat e trupa aia de care te iei tu, da' vezi ca in timp ce debitezi te impiedici de propriile-ti ineptii incercand sa pari asa cool si indignat. Intrebi cum poti sa canti oldschool in 2008? Asta nu denota prostie, ci doar faptul ca vrei sa atragi atentia asupra ta. Cine pula mea se autointituleaza "strigat rebel"? Cum as mai putea face eu misto de tine cand tu iti faci singur deservicii de nivelul asta. Esti pur si simplu penibil, la fel de penibil ca oamenii despre care vorbesti tu acolo si-ti par penibili. Sper ca intr-o zi o sa te uiti in oglinda si o sa realizezi si o sa fii "SURPRICE!!!" (nu sari cu scaunul in sus acum ca stiu ca se scrie surprise.)

Kromlek spunea...

Pe tne te enerveaza pentru ca esti singurul care a ramas tr00 pe planeta asta nenorocita. Of, cunosc senzatia.