joi, 3 ianuarie 2008

O scuza pentru blogofrenie

Salut baieti si fete,femei,barbati,artisti,hoti,parveniti, altruisti,credinciosi si eretici.Numele meu este Radu,"mi-am tras si eu blog" si vreau sa va dau o mica/mare atentionare asupra lucrurilor care le voi scrie in acest blog. Din cauza multitudinii de ratati care au blog si care scriu despre tot felul de porcarii irelevante si incoerente,poate veti ghici ce motiv am avut eu sa-mi creez blog.Eu va ofer variante,din ce am auzit/citit de-a lungul vremii.

-nu am ce face cu timpul meu liber
-am descoperit recent internetul si vreau sa-l explorez
-vreau sa-mi dezvolt o cariera in dactilografie
-vreau sa devin vedeta pe internet
-vreau sa-i ofer felatii lui mircea badea
-vreau sa ma dau mare colegilor/prietenilor cu ce stiu/am/fac eu
-vreau sa demonstrez ca nu sunt agramat ($3R10$ \U $U\T !!!!!111)
-vreau sa imi citeasca iubirea din liceu blogul si sa-si dea seama ca am iubit modul cum si-o trage cu TOTI tipii cu exceptia mea.Si cum gandeste,bineinteles :-j
-mi-am cumparat toate gadgeturile cunoscute de om,vreau si blog !

Ai ales vreunul ? N-ai ghicit. Eu scriu aici si va critic la modul aproape grosolan din simplul motiv ca tin la voi. Da,daca nu crezi reciteste ultimele 3 cuvinte din fraza anterioara pana iti intra bine in cap. Scopul acestor insulte este sa va trezesc,sa va invatati minte sa nu mai faceti asta.Desigur cititorul mandru si plin de sine nu va recunoaste nici in ruptu' capului ca copiaza pe cel mai bun prieten sau ca si-a tras-o cu propria-i verisoara,sau mai stiu eu ce dracii. Bineinteles ca multi ma vor critica pentru stilul acid si poate,arogant. Dar sa stiti,macar eu folosesc un pseudonim si nu culeg lauri,fie de natura pozitiva,fie negativa,de pe urma blogului.Nu,eu vreau doar sa va trezesc.

Pentru inceput,am scris un mic stress-relief cu tema muzicala,mai exact despre guitar geeks :)) !!!SPOILER ALERT!!!contine multe detalii tehnice.

3 comentarii:

denisa r spunea...

welcome :))

Nicole spunea...

welcome indeed :d

si continua sa scrii

<3

Kromlek spunea...

Salut Radu! Poate afli si cand se foloseste prepozitia "pe".